Sunday, November 20, 2011

Mesnica

Jutri in pojutrišnjem bomo v gledališču Glej ponovili plesno-gledališko predstavo Mesnica pri kateri sem sodeloval tako z glasbo kot tudi besedili. Nastajala je že med poletjem in je pravzaprav rezultat naših neskončnih debat z režiserko Sabino Schwenner in dramaturginjo Andrejo Kopač. Naše izhodišče je bilo preprosto: govorili bomo samo o temah, ki se nas konkretno dotikajo. Ali če smo bolj natančni: o stvareh, ki nam grejo na kurac. O njih ne smemo moralizirati, predstava naj bi bila zgolj dokumentarec našega okolja, brez sodb in brez patosa. Tako smo hitro prišli do številnih skupnih idej, do njih poskusili narediti čim večjo distanco, nato pa se preselili v gledališče in opazovali, kako se stvar razvija in upoveduje skozi ples, besedila, igro in glasbo. Znašli smo se v klavstrofobičnemu prostoru, ki smo ga poimenovali Mesnica in kmalu ugotovili, da pravzaprav igramo sami sebe. 
In nekaj recenzij: siol.net, dnevnik, SiGledal

Tomorrow and the day after I'll be working on the dance/theatre performance "Mesnica" in Glej theatre. It's a show for which I made the music and wrote a part of the script, basically the result of endless debating with director Sabina Schwenner and co-author Andreja Kopač. We agreed on two things: 1.We'll only deal with subjects that we actually deal with in our everyday lives, and 2.We will restrain ourselves from giving any moral judgement on these subjects. We quickly found common ground on a number of topics and then tried to distance ourselves from them as much as possible. Once we moved to the theatre we watched the ideas manifest themselves through words, dance, acting and music. We found ourselves in a dark, claustrophobic space we entitled "Mesnica" (Butcher shop) and realized that we're actually acting out the roles of ourselves. 

All photos by Peter Giodani:




1 comment:




  1. DR. OSUNOGIE JE NAJLEPŠÍ KÚZELNÍK ONLINE, KTORÝ OBNOVIL MÔJ NARUŠENÝ VZŤAH A DR.OSUNOGIE VRELO ODPORÚČAM KAŽDÉMU, KTORÝ POTREBUJE POMOC!

    Môj manžel ma opustil kvôli inej žene pred 3 mesiacmi a odvtedy je môj život plný bolesti, smútku a zlomeného srdca, pretože on bol mojou prvou láskou, s ktorou som strávil celý svoj život. Môj priateľ mi povedal, že videl nejaké svedectvá kúzelníka menom Dr OSUNOGIE, že dokáže priviesť späť milenku v priebehu niekoľkých dní, zasmial som sa a povedal, že nemám záujem, ale kvôli láske, ktorú ku mne môj priateľ mal, ona konzultovala v mojom mene s veľkým zaklínačom a na moje najväčšie prekvapenie mi po 2 dňoch môj manžel po troch mesiacoch prvýkrát zavolal, že mu chýbam a že ho veľmi mrzí všetko, čím som si prešla. Vrátil sa ku mne a teraz sme spolu šťastní. Stále tomu nemôžem uveriť, pretože je to veľmi neuveriteľné. Ďakujem Dr. OSUNOGIE za to, že ste priviedli späť môjho milenca a tiež môjmu milému priateľovi, ktorý sa prihováral v mojom mene, pre každého, kto by mohol potrebovať pomoc tohto skvelého čarovača, tu je e-mailová adresa: (osunogie@gmail.com)

    ReplyDelete